MARSHRUTKA форум о транспорте / транспортный форум 
21 Мая 2019 в 22:01:46 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
 
   Начало   Блоги Помощь Поиск Календарь Галерея Пользователи Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Допоможіть розібратися з транспортною системою Києва  (Прочитано 8415 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Irusj
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 4


Просмотр профиля Email
« : 06 Декабря 2010 в 22:12:04 »

Друзі, допоможіть розібратися з транспортною системою Києва.
Справа ось у чому:
я - журналістка. Готую матеріал про пільговий проїзд у міському пасажирському транспорті.
Назбиравши купу інформації, заплуталася в ній.

Напишу те, що знаю, а ви допишете те, що знаєте ви.
Отож,
є три категорії маршруток:
приватні, комунальні і колективні.
Комунальні  отримують компенсацію з бюджету за пільговиків, а приватні і колективні - ні.
Так сказали в Управлінні транспорту. Водії комунальної маршрутки сказали, що нічого вони не від кого не отримують.

Питання 1.
Які категорії отримують компенсацію з бюджету за перевезення пільговиків?

Питання 2.
Чи всі комунальні маршрутки належать  "Київпастрансу", чи є ще якісь комунальні підприємства, які надають послуги з пасажирського міського перевезення?

Питання 3.
Що таке таксомоторна маршрутка?
Вона чимось відрізняється від комунальної маршурутки чи приватної?

Питання 4.
Як відрізнити колективну маршрутку від комунальної і приватної?

Ще доповнення.
В КП "Київпастранс" сказали, що 2 пільговика перевозить приватна і колективна маршрутка.
В комунальній маршрутці кількість пільгових місць не обмежена.
Водій комунальної сказав, що вони перевозять також лише два пільговика.

Питання 5.
Хто скільки пільговиків повинен первозити?

Питання 6.
Автобусу також бувають трьох видів власності чи вони всі комунальні "Київпастрансу"?
Дуже й дуже буду вдячна за допомогу.
Сообщить модератору   Записан
ZORRO79
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 9


Просмотр профиля Email
« Ответ #1 : 07 Декабря 2010 в 01:05:07 »

Про "колективні" маршрутки  чую вперше... Shocked
Міські автобусні маршрути загального користування поділяються на: звичайний режиму руху (наприклад № 101, 21, 31, 69), експресний ( наприклад 37 Тр.) в Києві такі маршрути обслуговуються виключно КП "Київпастранс" та маршрутне таксі (маршрути обслуговуються КП "Київпастрансом" та приватними перевізниками).

 Порівняємо перевізників:
Комунальне підприємство "Київпастранс" - комунальна власність (власність громади міста Києва) утримується за кошти платників податків та за рахунок власної господарської діяльності. Громада міста Києва закуповує для підприємства рухомий склад (в. т. ч. автобуси, які використовуються як маршрутки), надає підприємству компенсації за пільгові перевезення і т. д.
 "Київпастранс" забезпечує пільгові перевезення на трамвайних, тролейбусних та автобусних маршрутах (у звичайному та експресному режимах руху) у повному обсязі, згідно з законодавством України про соціальний захист.
На сьогодні є одним з найзбитковіших комунальних підприємств м. Києва.
Приватні перевізники - забезпечують в столиці перевезення пасажирів  у режимі маршрутного таксі ,  повністю утримуються за власні кошти.

    Як зазначалось вище маршрутне таксі це один з різновидів режиму руху автобусного маршруту загального користування.
    Пільгові перевезення на міських автобусних маршрутах загального користування повинні здійснюватись у повному обсязі та без обмежень в кількості пільговиків у автобусі не залежно від режиму руху. Але, згідно з законодавством  державні органи зобов’язані  компенсувати витрати від перевезення пільгових категорій громадян автомобільним перевізникам не залежно від їх форми власності.
    Субвенцію з Державного бюджету за перевезення пільговиків у м. Києві отримують комунальні підприємства "Київпастранс" і "Метрополітен". Приватні перевізники передбачених законодавством  компенсацій не отримують. 
    До вирішення питання надання зазначених вище компенсацій,  перевізники за власні кошти  забезпечують на маршрутах безоплатне перевезення в мікроавтобусах – 1 (одного), в автобусах з кількістю місць для сидіння понад  20 – 2 (двох) пасажирів, які відносяться до однієї з таких пільгових категорій громадян:
1.   Ветеран війни або особа на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
2.   Учасник ліквідації або потерпілий від наслідків аварії на Чорнобильській АЕС, віднесений до 1-ї категорії.
3.   Інвалід 1-ї або 2-ї групи.
4.   Діти-інваліди з дитинства до 18 років.
5.   Діти дошкільного віку (без надання окремого місця для сидіння).
   
Такий перелік пільговиків можна побачити і в маршрутках Київпастрансу.

P.s 
У жартівливій формі наведу визначення "таксомоторної маршрутки" (таксомотору) - це новий, комфортабельний автобус середнього або великого класу, з низькою підлогою,  устаткуванням  для перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями, який був придбаний  київською громадою для КП "Київпастранс", і який використовується цим підприємством  як маршрутне таксі (вартість проїзду 2 - 2,5 грн.,)  на міському автобусному маршруті звичайного режиму  де вартість проїзду становить 1,5 грн., і відсутні обмеження щодо пільговиків.

 
 
Сообщить модератору   Записан
Irusj
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 4


Просмотр профиля Email
« Ответ #2 : 07 Декабря 2010 в 09:41:52 »

Щиро, щиро Вам дякую за допомогу.
Вже ситуація прояснюється)))))
Сообщить модератору   Записан
Irusj
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 4


Просмотр профиля Email
« Ответ #3 : 09 Декабря 2010 в 13:11:07 »

ZORRO79, ще раз висловлюю вдячність за допомогу.

А ось і матеріал вийшов:

http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3812/art/1291842227.html

 і продовження на

http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3812/art/1291842465.html
Сообщить модератору   Записан
Irusj
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 4


Просмотр профиля Email
« Ответ #4 : 09 Декабря 2010 в 13:12:34 »

І опитування киян:

http://www.kreschatic.kiev.ua/ua/3812/art/1291843538.html
Сообщить модератору   Записан
BeliyVolk
Главный модератор
Писатель
*****

Карма: 1
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 233



Просмотр профиля Email
« Ответ #5 : 12 Декабря 2010 в 12:19:03 »

  Як зазначалось вище маршрутне таксі це один з різновидів режиму руху автобусного маршруту загального користування.

Просьба не вводить людей в заблуждение согласно законодательства Украины к маршрутному транспорту принадлежат: автобусы, трамваи, троллейбусы, метро, фуникулер!!!!
В каком правовом поле находятся автобусы малого класса, выполняющие перевозки в режиме маршрутного такси (такого режима в законодательстве не существует) не известно, так как они не являются общественным транспортом в независимости от того принадлежат они частному лицу или КП КиевПасТранс.
Сообщить модератору   Записан



ZORRO79
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 9


Просмотр профиля Email
« Ответ #6 : 14 Декабря 2010 в 02:09:55 »

  ...согласно законодательства Украины к маршрутному транспорту принадлежат: автобусы, трамваи, троллейбусы, метро, фуникулер!!!!
В каком правовом поле находятся автобусы малого класса, выполняющие перевозки в режиме маршрутного такси (такого режима в законодательстве не существует) не известно, так как они не являются общественным транспортом в независимости от того принадлежат они частному лицу или КП КиевПасТранс.
Стесняюсь спросить, - этому Вас в Киевпастрансе научили, или это собственные фантазии?
Сообщить модератору   Записан
BeliyVolk
Главный модератор
Писатель
*****

Карма: 1
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 233



Просмотр профиля Email
« Ответ #7 : 14 Декабря 2010 в 12:45:41 »

Глава 7. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЩОДО ПЕРЕВЕЗЕННЯ ПАСАЖИРІВ
Стаття 35. Послуги пасажирського автомобільного транспорту

Послуги пасажирського автомобільного транспорту поділяють на послуги з перевезення пасажирів автобусами, на таксі та легковими автомобілями на замовлення.

Послуги з перевезення пасажирів автобусами можуть надаватися за видами режимів організації перевезень: регулярні, регулярні спеціальні, нерегулярні.

Перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах загального користування на договірних умовах із органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.

Перевезення пасажирів автобусами в режимі регулярних спеціальних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах спеціальних перевезень на договірних умовах із замовниками транспортних послуг.

Перевезення пасажирів автобусами в режимі нерегулярних пасажирських перевезень здійснюють автомобільні перевізники на автобусних маршрутах нерегулярних перевезень на договірних умовах із замовниками транспортних послуг.

Автобусні маршрути за видами сполучень поділяються на: міські, приміські, міжміські, міжнародні.

Автобусні маршрути за видами перевезень поділяються на: загального користування, спеціальних перевезень, нерегулярних перевезень.

На приміських та міських маршрутах дозволяється перевозити стоячих пасажирів автобусами, які за своєю конструкцією мають місця для стоячих пасажирів, у кількості, передбаченій технічною характеристикою транспортного засобу та визначеній у реєстраційних документах на цей транспортний засіб.

На міжнародних та міжміських маршрутах дозволяється перевозити пасажирів з обов'язковим наданням їм місць для сидіння.

На автобусні маршрути протяжністю понад 500 км у рейс повинні направлятися два водії.

Перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування може здійснюватися у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі.

Вимоги щодо використання автобусів за видами сполучень, режимами руху та протяжністю маршрутів, за параметрами пасажиромісткості, комфортності, технічних та екологічних показників установлює центральний орган виконавчої влади з питань автомобільного транспорту.

Послуги з перевезення на таксі надаються громадянам у порядку черги на стоянках таксі та на шляху прямування, а також на замовлення (звичайне, термінове, нічне) усне, письмове чи за телефоном.

Послуги з перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення можуть надаватися тільки за попередньою домовленістю із замовником послуг і не можуть надаватися на стоянках таксі та на шляху прямування автомобіля громадянам, з якими не було попередньої домовленості про послугу.

Суб'єкти господарювання, які використовують легкові автомобілі на замовлення, мають право включати витрати на ці послуги до собівартості продукції тільки за умови, що у перевізника є відповідна ліцензія і з ним укладений письмовий договір на обслуговування.

Правила надання послуг пасажирського автомобільного транспорту затверджує Кабінет Міністрів України.


Обращаю Ваше внимание, что везде указан АВТОБУС, как средство перевозки пассажиров, не микроавтобус, не автобус малого класса!!!

То бишь, если перевозка будет осуществляться Автобусом ЛАЗ 52523 или любым другим автобусом в режиме маршрутного такси он будет относится к общественному транспорту, а вот если перевозка будет осуществляться автобусом малого класса или микроавтобусом, для примера Богдан А-092, Mersedes Sprinter 313 ТDI, то он не будет относиться к общественному транспорту!
« Последнее редактирование: 14 Декабря 2010 в 12:59:32 от BeliyVolk » Сообщить модератору   Записан



ZORRO79
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 9


Просмотр профиля Email
« Ответ #8 : 15 Декабря 2010 в 00:05:32 »


Обращаю Ваше внимание, что везде указан АВТОБУС, как средство перевозки пассажиров, не микроавтобус, не автобус малого класса!!!

То бишь, если перевозка будет осуществляться Автобусом ЛАЗ 52523 или любым другим автобусом в режиме маршрутного такси он будет относится к общественному транспорту, а вот если перевозка будет осуществляться автобусом малого класса или микроавтобусом, для примера Богдан А-092, Mersedes Sprinter 313 ТDI, то он не будет относиться к общественному транспорту!

     Мда ….  чем дальше в лес, тем толще партизаны  Cry

     Шановний,  зверніть  увагу на положення  згаданого Вами  Закону України “Про автомобільний транспорт» (далі-Закон), який визначає засади організації та діяльності автомобільного транспорту.
     У статті 1 Закону наводиться поняття терміну: "АВТОБУС - транспортний засіб, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення пасажирів з кількістю місць для сидіння більше ніж дев'ять з місцем водія включно".
     В Законі визначено поняття маршруту загального користування (общего пользования), який залежно від  виду сполучення може бути міським, приміським, міжміським, міжнародним. В свою чергу перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування може здійснюватися у режимах: звичайному, експресному, маршрутного таксі.
    Звертаю увагу, що визначення понять  «мікроавтобус», «громадський (общественный) транспорт», «автобус малого класу»  в Законі відсутні, а Ви вперто на них посилаєтесь.
     Приведені Вами марки і моделі автобусів ЛАЗ 52523, Богдан А-092, Mersedes Sprinter 313 ТDI і т. д., мають однаковий «статус», не залежно від форми власності, маси, класу, пасажиромісткісті, комфортності  тощо, якщо використовуються для перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.
« Последнее редактирование: 15 Декабря 2010 в 00:08:40 от ZORRO79 » Сообщить модератору   Записан
BeliyVolk
Главный модератор
Писатель
*****

Карма: 1
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 233



Просмотр профиля Email
« Ответ #9 : 15 Декабря 2010 в 00:50:19 »

Понятие автобус, микроавтобус или автобус малого класса определяется техническими характеристиками транспортного средства, а никак не законодательством
Сообщить модератору   Записан



Bagira
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Пол: Женский
Сообщений: 20


Просмотр профиля Email
« Ответ #10 : 18 Декабря 2010 в 09:28:50 »

Не в обиду Белому Волку, но как это похоже на все, происходящее в нашей стране... законодательством у нас ничего не определяется, все определяется личностью человека, характеристикой его кошелька и связей...
Сообщить модератору   Записан
BeliyVolk
Главный модератор
Писатель
*****

Карма: 1
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 233



Просмотр профиля Email
« Ответ #11 : 18 Декабря 2010 в 12:09:03 »

Я все это, прекрасно понимаю, просто для статьи нада указывать, что в законодательстве написано.
Сообщить модератору   Записан



Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!