MARSHRUTKA форум о транспорте / транспортный форум 
20 Июня 2018 в 13:15:48 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
 
   Начало   Блоги Помощь Поиск Календарь Галерея Пользователи Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Громадські слухання щодо якості перевезень  (Прочитано 2649 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
vbhjckfd
Читатель
*

Карма: 0
Offline Offline

Сообщений: 1


Просмотр профиля Email
« : 14 Февраля 2013 в 12:51:08 »

У Львові в кінці лютого або на початку березня відбудуться громадські слухання стосовно тарифів на громадський транспорт і розвитку громадського транспорту в цілому, а також для прес-конфереції яка буде перед слуханнями. Ідея зародилася коли з'явилася інформація про чергові підняття тарифів у маршрутках.

Про самі слухання:
Найважливіше - це донести інформацію про неможливість підняття тарифів просто так, бо перевізникам так хочеться. Мають бути видимі зміни, які мають відбутися наперед, і вже потім підняття тарифів якщо є за що.
Основні ідеї які поки є:
1 - усунути водіїв від 'каси', роль водія повинна бути виключно у керуванні транспортним засобом. Навіть якщо електронний квиток відразу ввести неможливо, паперові квитки повинні бути обов'язково. І продаватися вони повинні у кіосках, як трамвайні чи тролейбусні (те що трамвайно-тролейбусні квитки продаються зараз у водіїв - теж є неправильним)
Так само і повинен бути контроль, те що зараз шофер є і водієм і касиром і контролером - неприпустимо.

2 - Електронний квиток як обов'язковий атрибут сучасного міста, і користь яка від цього буде: абонементи (аналог місячних карточок у трамваях), безплатні пересадки, і тд.

3 - Естетична складова (уніформа водіїв, єдиний шаблон для табличок на автобусах, салон чистий від реклами, оголошень, календариків, іконок, прапорців).

4 - Продовження транспортної реформи (переповнені автобуси не від недостатньої кількості маршрутів - а від недостатньої кількості самих автобусів).

5 - Оті жовті консервні банки в принципі не можуть мати якесь підвищення тарифів, низькопідлогові великі автобуси повинні бути обов'язково. Плюси від цього -
Безпека пасажирів, комфорт перевезення, зменшення завантаженості доріг. Про останнє добре візуалізує ось ця картинка - МАN довжиною 20м вміщує пасажирів як 4-5 10 метрових Еталонів.



Онлайн форма для збору "підписів" http://bit.ly/Y98QbX

Маємо повну підтримку від Міської адміністрації. Більше інформації тут
Сообщить модератору   Записан
Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!