MARSHRUTKA форум о транспорте / транспортный форум 
21 Апреля 2019 в 15:55:12 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
 
   Начало   Блоги Помощь Поиск Календарь Галерея Пользователи Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Відміною "безліміток" обіцяють врятувати Київський метропоілтен...  (Прочитано 2234 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Алекс1
Модератор
Балабол
*****

Карма: 0
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 543


Карл Густав Эмиль Маннергейм 1867- 1951


Просмотр профиля Email
« : 02 Сентября 2009 в 18:36:24 »

Відміною "безліміток" обіцяють врятувати Київський метропоілтен...


Що метрополітен – кращий за інші види столичного громадського транспорту – зручний, швидкий і “беззаторний” – сьогодні мало хто сумнівається. А за задоволення слід платити, і то сповна – вирішили у КМДА, й утримання підземки спробують вкотре перекласти на плечі киян.

Влада готує на вересень нове рішення з упорядкування системи проїзду у кивському комунальному транспорті. Підвищувати вартість проїзду цього року більше не будуть – запевнили у КМДА. Принаймні, розпорядженням з буквальним формулюванням – додам від себе. Та все ж проїзд подорожчає – за рахунок лімітування “безлімітних” проїздних.

Нагадаємо, Київська міська державна адміністрація планує обмежити кількість поїздок в проїзних квитках на метро на місяць до 70-ти.

Це передбачено проектом регуляторного акту «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 28.01.2009 № 90 «Про встановлення тарифів на перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює у звичайному режимі руху».

Згідно з проектом, вартість проїзних квитків на один вид транспорту – автобус, трамвай, фунікулер, тролейбус для фізичних та юридичних осіб становитиме 80 грн., для студентів вищих навчальних закладів I – IV рівнів акредитації та учнів професійно-технічних навчальних закладів денної форми навчання – 40 грн., для учнів денної форми навчання – 20 грн. При цьому на метрополітен – відповідно 95 грн., 48 грн. та 24 грн. На два види транспорти – без врахування метро, відповідно 135 грн., 65 грн. та 33 грн., а на три види – 160 грн., 80 грн. та 40 грн. На даний час для школярів проїзд в транспорті є безкоштовним.

У вартості проїзних квитків, крім виготовлених на основі пластикових безконтактних карток, врахована вартість виготовлення карток. У разі придбання проїзних квитків на основі пластикових безконтактних карток понад вартості проїзного квитка стягується заставна вартість безконтактної картки в розмірі 7 грн.

В аналізі регуляторного впливу проекту цього розпорядження вказується, що за висновками робочої групи, створеної за дорученням Кабінету міністрів України та з урахуванням домовленостей з Антимонопольним комітетом України, тарифи на послуги з перевезення пасажирів міськими видами транспорту, що працюють у звичайному режимі руху, були зменшені з 2 грн. до 1,70 грн. – на проїзд у метрополітені та скасовано тариф в розмірі 2 грн. на проїзд наземними видами транспорту при придбанні квитків поза межами рухомого складу. За результатами роботи комунальних підприємств транспорту, середній дохід від перевезення 1 платного пасажира Київським метрополітеном становить 1,41 грн., а наземними видами транспорту - 0,77 грн. “Тому для покращення фінансового стану підприємств транспорту виникає необхідність пошуку додаткових джерел надходжень”, - наголошується в документі.

Проектом розпорядження відміняються деякі види проїзних квитків на міський пасажирський транспорт – метрополітен, автобус, трамвай, фунікулер, тролейбус (який працює у звичайному режимі руху), але вартість проїзних квитків не змінюється. В аналізі до проекту розпорядження автори наголошують, що, незважаючи на підвищення тарифів на перевезення пасажирів порівняно з 0,50 грн., що діяли з 19 березня 2000 року, з урахуванням діючої гами проїзних квитків та їхньої вартості, результатом фінансової діяльності КП "Київський метрополітен" за І півріччя 2009 року є збиток в розмірі 125 млн. 486 тис. грн., а КП "Київпастранс" – від перевезення пасажирів міським транспортом, що працює у звичайному режимі руху, - 121 млн. 790 млн. грн. При цьому з міського бюджету підприємствам транспорту у цьому періоді поточного року виділено 82 млн. 675,5 тис. грн.

У “Київському метрополітені” дані про невтішний фінансовий стан підприємства підтвердили, як і той факт, що ініціатором лімітування проїзних стали саме столичні транспортники. “Київський метрополітен” щорічно формує тариф на проїзд, і направляє в Київську міську державну адміністрацію розрахунки планових показників, відповідно вимог нормативних актів. Діючі тарифи у метрополітені були встановлені на підставі розрахунків планових показників собівартості на 2008 рік. Аналогічні розрахунки надавалися і в поточному році. Економічно обґрунтований тариф становить у 2009 році 2,52 грн”, - відзначили у прес-службі підприємства.

Нестачу коштів на розвиток метро навіть за умови недавнього підвищення цін на проїзд у “КМ” пояснили просто: минулоріч значні кошти підприємству були виділені з держбюджету, цього року навіть за умови збільшення надходжень від реалізації послуг з перевезення їх нестачу спричинило недофінансування з бюджету. “За перше півріччя 2009 року підприємство отримало доходів від платних перевезень в сумі 281,0 млн.грн. При цьому, «Київський метрополітен» отримав бюджетних асигнувань 16,5 млн.грн., при розрахунковій потребі 259 млн.грн. В аналогічному періоді минулого року доходи від перевезень склали 118,2 млн.грн. з бюджету підприємство отримало 154,9 млн.грн. Тому, за результатами фінансової діяльності КП «Київський метрополітен» за І півріччя 2009 року є збиток в розмірі 125,5 млн.грн. При підвищенні тарифів на перевезення пасажирів до 1,70 грн. з урахуванням діючої гами проїзних квитків (рік, 365 днів та 12 місяців), в яких вартість однієї поїздки становить 50 коп.,  середній дохід від одного пасажира складає 1,15 грн. Фактична собівартість перевезення одного пасажира в І півріччі п.р. склала 1,81 грн. Тому, для покращення фінансового стану підприємства, виникла необхідність пошуку додаткових джерел надходжень”, - пояснили на підприємстві.

У КМДА недофінансування метро у 2009 році коментувати відмовилися, пославшись на кризу та на брак коштів, а також на те, що рік ще не закінчився і “ще є надія перерахувати метрополітену визначений об’єм коштів”. Разом  тим, керівник Головного управління з питань цінової політики КМДА Василь Яструбинський, відзначив, що пропонуючи лімітувати кількість поїздок у проїзному на комунальний транспорт, Київ наслідує вдалий приклад Москви і європейського закордоння, де поїздки також обмежили “во благо розвитку транспортної інфраструктури”.

Разом з тим, у фракції столичного БЮТу, яка й підняла “на-гора” та оприлюднила ці наміри влади, розповіли, що саме владна команда не раз протягом року з власної ініціативи урізала фінансування комунального транспорту.

“Коли 30 вересня була сесія щодо стану справ у транспортній галузі, розглядався чудовий пункт – випереджальне фінансування розвитку транспортної галузі. На сьогоднішній день вже чотири сесії приймали рішення щодо змін до міського бюджету на 2009 рік. Кілька разів піднімалося питання про зменшення фінансування “Київського метрополітену” та “Київпастрансу” за ініціативи Черновецького. Зрозуміло, при такому підході стратегічного управління на цьому підприємстві не буде”, - відзначив голова транспортної комісії Київради Дмитро Олійник. Він також наголосив, що рішенням, яке готує влада, утримання столичного транспорту перекладуть “з хворої голови на здорову” – тобто, на пасажирів. За його словами, аби покращити фінансовий стан підприємств комунального транспорту, слід змінити саму систему управління. “Перше, що слід зробити, це оптимізувати управління цими двома структурами, оскільки сьогодні воно є незадовільним. Саме цим пояснюються затримка з виплат зарплати у “Київпастрансі” і проблеми у київському метрополітені. Сьогодні ніхто не може відповісти, яким чином формується пасажирських потік у Києві, бо немає ні таких досліджень, ні статистичних даних. Найоптимальніший варіант дослідження пасажиропотоку у Києві – це “стеля”. До того ж, комунікація між “Київпастрансом”, “Київським метрополітеном" на приватними перевізниками відсутня взагалі. Фактично, кожен з них працює відособлено, обміну інформацією немає. А як без цього оптимізувати роботу підприємств?”, - пояснив він.

У “Київському метрополітені” переконані, що лімітування проїзних більшість пасажирів майже не зачепить, отож чекати негативної реакції не варто: “Слід зазначити, що лише 2,56% від загальної кількість пасажирів метрополітену користуються проїзними квитками більше ніж 70 разів на місяць. З урахуванням вищевикладеного, за розрахунками КП «Київський метрополітен», відміна деяких проїзних квитків надасть можливість отримати додатково в 2010 році до 100 млн. грн. на рік”, - відзначили у прес-службі підприємства.

Отож, за фінансові негаразди двох столичних транспортних гігантів городянам знову запропонують заплатити з власної кишені.  А й правда, за задоволення слід платити. Виявляється, навіть за ті, якість яких залишає баати кращого.

І кияни, марно сумніватися, німо проковтнуть новий “подарунок” влади, як вже три роки ковтають гіркі пігулки від столичної адміністрації. Споживчі інтереси і цього разу навряд чи хтось відстоюватиме, адже все, що відбувається у столиці, її мешканців цілком влаштовує – принаймні, гучних нарікань на дії влади не чутно. Отож, лімітовані проїзні – крок перший на шляху європезації столичного метро. Наступний – проїзд за ціною євро?
Сообщить модератору   Записан

Мы рождены чтоб сказку сделать былью...
Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!