MARSHRUTKA

Новости => Новости транспортной инфраструктуры => Тема начата: Алекс1 от 02 Сентября 2009 в 18:03:49



Название: Почала курсувати міська електричка
Отправлено: Алекс1 от 02 Сентября 2009 в 18:03:49
Почала курсувати міська електричка сполученням станція «Троєщина» – станція «Київ-Петрівка»


Сьогодні почала курсувати міська електричка сполученням станція «Троєщина» – станція «Київ-Петрівка». Відтепер мешканці лівого берега Дніпра можуть доїхати до правого берега лише за 7 хвилин, скориставшись послугами нового виду міського транспорту. Про це повідомляє прес-служба КМДА.

Мер Києва Леонід Черновецький впевнений, що реалізація проекту міської електрички допоможе вирішити нагальну проблему забезпечення транспортного сполучення Троєщини, Воскресенського та Райдужного житлових масивів з правим берегом. Головні переваги міської електрички, за словами Леоніда Черновецького, – це значна економія часу пасажирів на подолання маршруту та зменшення навантаження на рухомий склад громадського транспорту у напрямку станції метро «Петрівка» через Московський міст. Це зробить поїздки киян більш комфортними та зручними.

«За останні 10 років наше місто дуже змінилося – збільшилась кількість новобудов, а з ними і число мешканців столиці. При цьому транспортна інфраструктура не розрахована на обслуговування такої кількості людей. Попередня влада практично не вирішувала питання, як зробити так, щоб кияни комфортно і швидко пересувалися по місту, вчасно потрапляли на роботу. Натомість я і моя команда поставили перед собою багато амбітних завдань. Не все виходить зробити швидко, оскільки багато чого залежить не тільки від нас. У країні економічна і політична криза, і вишукувати кошти на дорогі проекти дуже складно. Але ми робимо для цього все можливе, і сьогоднішня подія тому підтвердження», – сказав Леонід Черновецький.

Перший заступник голови КМДА Денис Басс, який є куратором проекту, зазначив, що саме ефективне використання існуючої транспортної системи та застосування інноваційного підходу до розвитку інфраструктури є пріоритетами міської влади у транспортній сфері. Це повною мірою демонструє проект впровадження міської електрички.

«Ми відмовилися від практики подальшого навантаження мостів за рахунок збільшення кількості одиниць традиційного громадського автотранспорту. Натомість обрали кардинально інший шлях»,– зазначив Денис Басс.

Щоб організувати під’їзд із віддалених від станції «Троєщина» районів за дорученням мерії комунальне підприємство «Київпастранс» відкрило нові автобусні маршрути №№ 59, 60, 61. Інтервал руху між ними становитиме 2-3 хвилини, що дасть можливість мешканцям Троєщини діставатися до електрички вчасно та без ускладнень. Вартість проїзду міською електричкою наразі становить 1 грн. 70 коп., пільгові категорії пасажирів їздитимуть безкоштовно. Для тих, хто скористається спеціальними автобусними маршрутами, передбачено єдиний соціальний квиток, який надає право проїзду в автобусі та електричці спільною вартістю лише 2 грн.

«Враховуючи, що мешканці прилеглих будинків звикли відпочивати біля озера, ми впорядкували пляжну зону в районі станції «Троєщина»: оновили пляж, побудували дитячий та волейбольний майданчики, облаштували клумби та висадили дерева. Також побудовано нову під'їзну дорогу до станції «Троєщина», вона у 2,5 рази коротша та зручніша», – наголосив Денис Басс.

Проект, за який взялася мерія, досить масштабний і здійснюватиметься поетапно. На першому етапі впровадження проекту міської електрички планується створення так званого «Північного півкільця», що з часом поєднає у собі станції та платформи: «Дарниця», «Київська Русанівка», «Київ-Дніпровський», «Троєщина», «Оболонь», «Київ-Петрівка», «Зеніт», «Вишгородська», «Сирець», «Рубежівська», «Святошин», «Борщагівка». На другому етапі планується обладнати «Південне півкільце» і продовжити маршрут від Дарниці до Борщагівки через станції «Караваєві дачі», «Протасів Яр» та «Видубичі».