MARSHRUTKA форум о транспорте / транспортный форум 
16 Сентября 2019 в 13:50:29 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.
Вам не пришло письмо с кодом активации?

Войти
 
   Начало   Блоги Помощь Поиск Календарь Галерея Пользователи Войти Регистрация  
Страниц: [1]   Вниз
  Печать  
Автор Тема: Команда Черновецького провалила програму розвитку транспорту  (Прочитано 2343 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
Алекс1
Модератор
Балабол
*****

Карма: 0
Offline Offline

Пол: Мужской
Сообщений: 543


Карл Густав Эмиль Маннергейм 1867- 1951


Просмотр профиля Email
« : 02 Сентября 2009 в 18:41:47 »

Команда Черновецького провалила програму розвитку транспорту


Блок Віталія Кличка заявляє, що незважаючи на виділені у бюджеті Києва кошти команда мера Леоніда ЧЕРНОВЕЦЬКОГО провалила міську програму розвитку транспорту.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Блоку Кличка.

“Столичній владі вистачило півтора року, аби не лише перекреслити свою програму розвитку міського транспорту, але й значно погіршити ситуацію у галузі”, - заявляють у блоці.

Блок Кличка зазначає, що зірвано терміни пуску нових станцій метрополітену: "Команда мера вже не говорить про «будівництво метро на Троєщину у 2008 чи 2009 році» і в черговий раз відкладає запуск станцій на Теремках, хоча кошти на погашення заборгованості у бюджеті міста було передбачено у повному обсязі”.

При цьому представники блоку зауважили, що широко розрекламований проект «Столична електричка» виявився “черговою мильною булькою”, адже станція «Троєщина» (насправді станція «Городня») розташована на Русанівських садах, у 2 км їзди від станції метрополітену «Дарниця» та 3 км від станції метрополітену «Лівобережна».

“Південно-Західна залізниця уже двічі(!) ловила «молоду команду» чинного мера на брехні щодо запуску міської електрички: спочатку 12 червня, а потім 14 серпня. При цьому офіційно на пуск електрички з бюджету виділено 45 мільйонів гривень, а 50 бордів із рекламою цієї електрички коштували киянам близько півмільйона доларів”, - йдеться у повідомленні Блоку Кличка.

Щодо роботи річкового трамвайчика, який замість метрополітену сполучає лівий та правий береги Дніпра у Києві, у Блоці Кличка заявили, що він працює лише 4 години на добу.

“Реконструкція лінії швидкісного трамвая на Борщагівці взагалі фактично переросла у злочин. Адже під час «реконструкції» використовуються старі рейки та невідоме скріплення, які можуть спровокувати аварію на першому ж пуску такого трамваю”, - йдеться у повідомленні Блоку Кличка і наголошується на існуванні припису Головної державної технічної інспекції міського електротранспорту МінЖКГ, яким чітко заборонено подальше проведення робіт. Водночас «реконструкція» триває, стверджують у Блоці Кличка.

Автори повідомлення звертають увагу на те, що підвищення тарифів на проїзд не призвело до покращень у роботі транспорту: КП «Київський метрополітен» змогло закупити лише один новий потяг, який частіше ламається, ніж перевозить пасажирів. Натомість, тендер із закупівлі 100 нових вагонів скасований Міністерством економіки, оскільки проведений із порушенням норм чинного законодавства.

“Водночас усі 333 вагони метро перебувають у заставі, тож кияни можуть найближчим часом почати ходити рейками пішки”, - зазначають у Блоці Кличка.

У свою чергу, КП «Київпастранс» за три роки списало близько третини рухомого складу: 142 тролейбуси, 289 автобусів та 23 трамваї. Замість них, як зазначають у Блоці Кличка, закуплено 205 маршрутних таксі.

“Таким чином, підприємство не лише отримує прибуток, який не йде у міський бюджет, але знову і знову заявляє про необхідність підвищення тарифів. Водночас заробітна плата працівникам КП «Київпастранс» виплачується із затримкою у три місяці”, - наголошують у Блоці Кличка.
Сообщить модератору   Записан

Мы рождены чтоб сказку сделать былью...
Страниц: [1]   Вверх
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP
Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
Valid XHTML 1.0! Valid CSS!